هدیهای به اعتبار کلمات
کلمات معنا دارند، ارزش دارند، به یاد میمانند و مهمتر از آن اعتبار دارند.
با کلمات میتوان قدردانی کرد، تشکر کرد و دوستیها را یادآوری کرد.
و کتابها پر از کلمات معتبر و ارزشمندی هستند که میتوانید به افراد هدیه دهید و در مقابل از آنها کلماتی دریافت کنید که نشاندهندۀ قدردانیشان از شما است.
و در انتشارات آریاناقلم برای هر نفر کتاب مناسبی پیدا میشود. کتابهایی که میتوانند:
بهانۀ شروع و تداوم همکاریها باشند.
برازندۀ برندتان باشند.
گرهای از مشکلات افراد باز کنند.
شما همچنین میتوانید بر اساس سمت و ردۀ سازمانی افراد(مدیرعامل، کارشناس ارشد، کارشناس و…)، بر اساس موقعیتهای مختلف سازمانی(خوشامدگویی به همکار جدید، تشکر و قدردانی و…)، بر اساس مناسبتهای مختلف (روز معلم، روز روابط عمومی و…) کتابها را انتخاب کنید و آنها را در بستهبندیهای زیبا و مناسب هدیه دهید.
کتابهای پیشنهادی برای مدیر عاملها و اعضای هیئتمدیره:
1) فرهنگ ساختن فرهنگ
2) بالادست
کتابهای پیشنهادی برای مدیران ارشد:
1) تلۀ نصیحت
2) چارچوب اجرای استراتژی
کتابهای پیشنهادی برای مدیران میانی:
1) مدیریت پروژه برای غیرمدیرپروژه
2) داستانپردازی با دادهها
کتابهای پیشنهادی برای کارشناسان:
1) راهورسم گوشدادن
2) از بازخوردت متشکرم
کتابهای پیشنهادی مناسب برای تمام افراد سازمان:
1) چابکی در مدیریت هیجانات
2) ذهن متمرکز
پکیجهای پیشنهادی:
1) همراه مدیران
2) مدیر حرفهای
از بین راههای زیادی که برای کمک به توسعۀ افراد و بالابردن آگاهی در جامعه وجود دارد ما در انتشارات آریاناقلم راه پرچالشتر یعنی نشر کتاب در حوزۀ مدیریت و کسبوکار را انتخاب کردیم.
اگر بخواهید بدانید که چرا از بین موضوعات مختلف سراغ کتابهای مدیریت و کسبوکار رفتیم باید بگوییم چون بیشتر ما زمان زیادی از روز را در شرکتها و در کنار همکاران و مدیرانمان سپری میکنیم. پس زمانیکه مدیران منابعانسانی و مدیرعاملها بدانند چطور میتوانند حال آدمها را در سازمانشان بهتر کنند و فضای رشد و آسایش آنها را فراهم کنند آنوقت است که سازمانهای پویاتر و تأثیرگذارتر و در ادامه جامعۀ بهتری خواهیم داشت.
هرچند با وجود اینکه چنین دغدغهای در جامعه بود اما همچنان جای خالی کتابها و منابعی در این زمینه احساس میشد. کتابهایی که به ما بگویند برای کار تیمی بهتر باید چه کار کرد؟ چطور داستان کسبوکارمان را به گوش افراد برسانیم؟ چطور به بازخورد تیممان گوش دهیم؟ چطور از عهدۀ مدیریت سازمان بربیاییم؟ و… بنابراین این دغدغهها باعث شدند تا سراغ ترجمه و تألیف کتابهای مدیریت و کسبوکار برویم.
نتیجۀ علاقهمندی و دغدغۀ تیم انتشارات آریاناقلم، راه پیدا کردن کتابهای ما به بسیاری از کتابخانههای شخصی، کتابفروشیها، کتابخانۀ شرکتها و زندگی حرفهای دوستانمان است.
و از آنجایی که کتابها هم بهانۀ خوبی برای شروع دوستیها و هم دلیل خوبی برای ادامۀ آنها هستند کمکم توانستیم با انتشار کتاب، دوستان جدید زیادی پیدا کنیم و درنتیجه جمع کوچک آریاناقلم مدام بزرگتر و گرمتر شد.
اما این مسیر برای ما تمام نشده است و همچنان تلاش میکنیم تا طیف متنوعی از کتابهای حوزۀ مدیریت و کسبوکار را با ترجمه، ویراستاری، صفحهآرایی و طراحی جلد متمایز روانۀ شرکتها و کتابفروشیها کنیم. کتابهایی که تا حد امکان پاسخگوی درخواستهای افرادی باشند که به دنبال رشد کردن و پیشرفت در حرفهیشان هستند.