از میان تمام گزینههایی که احتمالا با آنها مواجه شدهاید، میخواهیم از مزیتهای هدیهای با شما سخن بگوییم که فارغ از اینکه اهل مطالعه باشیم یا خیر، برای همۀ ما ارزشمند است و ناخودآگاه از دریافت آن احساس خوبی به ما دست خواهد داد؛ کتاب.
کتاب هدیهای ماندگار و ارزشمند است که میتواند دغدغههای طیف وسیعی از سازمانها را پوشش دهد.
راهکارهای سازمانی نشر نوین:
۱. کتابهای متنوع در حوزه کسبوکار و توسعه فردی:
شما میتوانید با مشاهدۀ لیست کتابهای پیشنهادی نشر نوین، کتاب مناسب سازمان و ذینفعان خود را انتخاب و تهیه کنید.
۲. امکان چاپ اختصاصی اختصاصی کتاب :
شما میتوانید با بهکارگیری راهکارهایی مانند درج لوگوی سازمان روی جلد یا درج یادداشت مدیرعامل، معرفی شرکت و یا محصولات در ابتدا یا انتهای کتاب، هدیهای اختصاصی طراحی کنید.
با توجه به بازخوردهای مشتریانمان در سالهای گذشته، توجه به همین جزئیات ساده میتواند اثربخشی هدیههای سازمانی را چندبرابر کند.
۳. اشتراک سازمانی مجلات کسبوکار هاروارد:
مجلۀ کسبوکار هاروارد (Harvard Business Review یا HBR) نشریهای معتبر و شناختهشده در زمینۀ مدیریت و کسبوکار است که توسط انتشارات دانشکدۀ کسبوکار دانشگاه هاروارد منتشر میشود. شما میتوانید اشتراک مجلات هاروارد را برای سازمان خود تهیه کنید.
۴. پکیجهای موضوعی و بستهبندیهای کتاب:
با توجه به نیاز سازمان میتوانید از پکیجهای موضوعی و بستهبندیهای پیشنهادی استفاده کنید.
شرکت دیدهبان دانش نوین توسعه یا نشر نوین از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را به عنوان ناشری مستقل در زمینۀ نشر کتابها و مجلات حوزههای کسبوکار و توسعۀ فردی آغاز کرد. ماموریت ما ارتقاء فرهنگ مطالعۀ ایرانیان و دانش توسعۀ فردی و کسبوکار است.
ما باور داریم کتابها و ایدههایشان ظرفیت منحصربهفردی دارند که میتوانند ما را هر روز به سمت اندکی بهتر شدن سوق دهند و تغییر را برایمان امکانپذیر کنند.
هدف ما این است که با انتشار کتابهایی تاثیرگذار مخاطبانمان را در هر قدم از فرآیند تغییر یاری کنیم و برایشان دوستی همراه باشیم. در عین حال تلاش میکنیم تا جامعۀ ایران را با کتابهایی آشتی دهیم که ناشران ایرانی با خرید کپیرایت از مالکیت مادی و معنوی نویسنده و ناشر حمایت کردهاند.